A aula de atención educativa
,
Na clase de atención educativa estivemos a traballar “os dereitos dos nenos e das nenas”.
Durante varias sesión miramos algúns vídeos sobre o tema .
Despois formamos equipos de catro compoñentes e elaboramos listaxes deles, e seguimos cunha posta en común.
Cada equipo centrouse nun destes dereitos intentou pensar nunha situación onde quedase reflexado .
Por último cada equipo elaborou un debuxo onde plasmou esa escena. Neste debuxo participaron tódolos compoñentes do equipo e cada un/a encargouse da parte que mellor sabia facer, consensuada.
Con tódolos debuxos compuxemos entre todos e todas un mural.
E este foi o resultado final.
O seguinte tema que tratamos foi o dos valores.
Fixemos un intercambio de ideas sobre o que entendíamos por valores.Buscamos información en algúns libros e nos dicionarios……
Cando máis ou menos a cousa quedou clara traballamos en equipo.
Como queriamos plasmar a idea de valores nunha historieta tipo cómic, tivemos que aprender a facer un cómic, as súas partes, elementos có forman…..Outra cousa que tivemos que investigar e facer un esquema do que tiñamos que ter en conta.
Despois cada equipo pensou na súa historieta,repartiu o traballo das viñetas entre os seus compoñentes e comezaron a traballar.
Aínda que foi a primeira vez que elaboraban cómic gustoulles moito o resultado.
E a vos?
Neste trimestre estamos a estudiar o medio ambiente tendo en conta "as tres R" , aparte de concienciarnos con elas tamen estamos a aprender alternativas ao noso comportamento.
Unha delas consistiu en crear traballos de plástica,elaborar un cuadro con cousas que atopamos na papeleira,o sexa Reutilizando.
Este foi o resultado:
Reutilizar
Neste trimestre estamos a traballar sobre o aforro de enerxía,sobre o consumo responsable e sobre a utilización das tres "R" no noso día a día para ir concienciándonos no tema visionamos algún videos que atopamos en you Tube
E agora un xogo interactivo.A ver como o fas!
Escoita este video, mira as imaxes. e logo coméntao coa clase.
E agora unha historia de consumo responsable
O seguinte paso foi analizar a seguinte "R", a de reducir e acordamos entre todos e todas actuar dentro da escola para que todo o alumnado e o profesorado colleran cociencia de que temos que actuar polo ben do medio ambiente.
Os grupo comenzaron a pensar en como poderian facer a campaña.
Decidiron facer carteis para colocar por toda a escola para distribuir alguns consellos para a reducción de....
Reducir o consumo da auga
Consumo do papel
Consumo de energxía
Consumo de pilas
Consumo de electricidade
Aproveitar a luz solar
E despois cada equipo decidiu onde ía a colocar o seu cartel.
O primeiro foi colocado na sala de informática.
Apagar os ordenadores
Reducir o consumo do papel
Reducir o consumo da auga
Reducir a basura e os desperdicios